måndag 30 augusti 2010

Sovmorgon och alkoholhaltiga drycker..




Vaknade med en liten söt hund bredvid mig i morse. Sally hade kurat ihop sig under täcket bredvid och jag försökte ta en söt bild på henne men bilden blev bara suddig men jag försökte i alla fall.

Idag har jag varit ledig i alla fall och jag har haft en lång sovmorgon vilket jag verkligen behövde. Pappa och Gunilla som varit på en liten mini semester kom hem med husvagnen idag. Husvagnen var proppfull med alla möjliga sorters alkoholhaltiga drycker. Behövde verkligen mer alkohol, har inte råd att handla på systemet nästintill varje helg, nää tack det blir för dyrt.

Nu har jag äntligen beställt biljetter till Köpenhamn.
Jag är alltid lika nervös när jag handlar över Internet på grund av att jag är rädd att det ska bli fel. Men efter att ha kollat igenom en miljon gånger så tryckte jag på betala-knappen. Nu har jag dom utskriva på flera A4:a papper på skrivbordet.
Känns bra, nu slipper jag oroa mig över det där.

4 dagar kvar tills vi åker till Köpenhamn..

(Föresten finns det någon bloggläsare som vet någon som fixar naglar till ett billigt pris?) :D

Ha de!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar