tisdag 24 augusti 2010

Vila i frid Lina Alberoth





Lina Alberoth är tjejen som för några dagar sedan avled, allt på grund av sin körtelfeber. Hade hon aldrig fått den så hade hon varit vid liv idag.
Lina gick i min klass på gymnasiet och hon var en av de första som jag umgicks med.
Hon välkommnade mig med öppen famn trots att jag kom från lilla Ullared som inte va speciellt populärt i andras ögon men för Lina betydde de ingenting.
Lina som hade sådan otrolig livsglädje och sken som en sol varje dag och lyckades alltid få en på bra humör igen. Tack som fan för att jag fick lära känna dig!
Lina är och kommer alltid vara en speciell och egen person och det gillar jag.

Idag är det minnestund på Lbs för Lina (mellan klockan 18:00-20:00),
Tyvärr så jobbar jag hela dagen men jag hoppas innerligt att jag hinner innan klockan åtta.


Tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit på denna underbara tjej. Blir så otroligt glad när jag ser dessa bilder på dig men samtigt så får jag en tår i ögat.

Vila i från kära Lina!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar