onsdag 2 november 2011

"There is hope"




kasstar upp lite bilder ifrån helgen.
I fredags drog jag, Ellen, Diana, Jennifer och Linnea till Hultsfred, Rookiefestivalen. Hade riktigt roligt. Festade loss hela fredagen och kollade på The concept, Newkid och Tangerin. Va dock aningen jobbigt att köra hem på lördagen sen.
När vi kommit hem runt fem tiden la jag mig och vilade. Hoppade in i duchen och drog till Jossan på förfest inför pubkvällen på Mandys.
Hade en riktigt bra helg med mina fina vänner med andra ord.

I Måndags vilade jag upp mig för igår (tisdag) började jag jobba igen.
Jobbar nu alltså för städtjänst i Varberg igen.
Skönt att ha tider att passa och göra nått vettigt på dagarna.
Imorgon är sista arbetsdagen för denna veckan och i helgen får de nog bli lugnt.
Bio kanske? :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar