söndag 23 oktober 2011

"Satan i gatan"




Älvsereds höstfest och myskväll har denna helgen innehållit.
Höstfesten blev en väldigt dansant kväll och natt.
Somnade klockan halv sju i morse så de säger väl sig självt att de blev en lyckad fest. Vaknade klockan nio och gick en lång promenad i de härliga höstvädret, jobbat på Ullareds el och ätit våfflor med min ena hälft av min familj. Ni anar inte hur otroligt trött jag är nu. Kommer sova gott i natt hoppas jag.

Imorgon ska jag till Ikea med mamma.
Har fått köket målat och om tapetserat i förra veckan så nu är köket superfint.
Imorgon ska vi alltså handla nytt till mammas fina kök.

En annan sak som jag bara måste skriva av mig med är att jag faktiskt börjar bli rädd för människor häromkring. Hur fan kan en människa skapa ett facebook konto i mitt namn och skickar sedan en vänförfrågan. Tror inte att jag ska fatta den lätta heller, hmm va är grejen med att göra så? läskigt, mycke läskigt.
Så otroligt härligt att inte ha sånna människor i sitt liv längre.
Vill aldrig någonsin ha sånna människor i mitt liv, de är inte värda min tid.
I'm bulletproof! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar