måndag 22 augusti 2011

747


Fanny, sjuklingen, själv...
Jag har tydligen gått och dragit på mig lunginflammation.
Jag hostar om vartannat, huvudet dunkar i takt till musiken och jag proppar i mig morfin. Borde egentligen vila men är en alldeles för rastlös människa för det.
Strunt samma, snart är jag frisk igen och jag hoppas att jag hunnit bli det till helgen i alla fall. De gäller att bara tänka positivt. :D

Idag har jag börjat måla. Målar om mitt nattduksbord till svart.
Kommer bli superfint när de är färdigt och kommit upp på mitt rum igen.

Har en tanke om att dra ihop ett gäng och åka till Köpenhamn över en helg.
Köpenhamn är en otroligt mysig och härlig stad som är tusen gånger bättre än dryga Stockholm. Ingen mer som skulle vara sugen på att dra till Köpenhamn i höst? :)



"Tystnad
En rökfri viskning
Det är exakt vad Vi vill ha
det luftkonditionerade ljudet
av fart
Du är värd att dö för
Ni kan skratta om Ni vill
Håna oss Vi rör oss Ni står still…"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar