onsdag 3 augusti 2011

Hallå där!


Då va jag tillbaks i min "gammla" vanliga blogg.
Fannyiaustralien.bloggo.nu har jag slutat skriva i och vill ni följa mig
så är de denna bloggen som gäller.

Nu är de två månader sedan sen jag kom hem från min sex månaders resa (Australien, Nya zeeland och Bangkok).
Tanken va att jag och S skulle vara borta i 10 månader men tanken på att inte få vara hemma under den svenska sommaren gjorde mig aningen ledsen och nedstämd.
Därför bokade vi om våra flyg och kom hem den 18 Maj.
En dag som jag ALDRIG kommer att glömma.
INGEN av mina vänner och familjemedlemmer visste om att jag skulle komma hem då.
Därför blev de en enorm överraskning för allihopa.
Nu har jag alltså varit hemma i två månader.
När jag ser tillbaks på resan så känns de som att de bara är något som jag drömt.
Tiden under resan va en fantastisk tid i mitt liv och jag lärde mig massvis med saker. Detta är något som jag kommer att ta upp i bloggen lite då och då...

Under sommaren har jag....
Jobbar för fullt för Städtjänst i Träslöv.
Har varit på ett flertal konserter (Coldplay, Glasvegas, Brandon flowers, The Ark m,m), varit i Köpenhamn, varit på bug run (bilträff)....
Jag befinner mig i ett riktigt lyckorus och jag lever livet som 20-åring.

Jag kommer att uppdatera denna blogg så ofta jag kan.

The concept - D-D-Dance <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar