torsdag 25 augusti 2011

Lunginflammation


jadu nu har jag bara legat hemma och degat ett par dagar.
Börjar liksom tröttna på de.
De enda positiva med lunginflammation är väl att jag fått någon smärtstillande penecellin som innehåller morfin.
Imorgon måste jag jobba, blir bara en kortis på tre timmar som tur är.

Jag hoppas att jag piggnat till mer imorgon så man är fit for fight tills helgen.
Då blir de kräftskiva hos mamma på Lördag och sedan ska de komma ett band ifrån Nya zeeland till lilla Harry's i Ullared och spela, så ska troligtvis dit efteråt om jag är pigg på de.

Nu ska jag kolla på film, "Eat, pray, Love" som Julia Roberts spelar i och även vår svenska snygging Tuva Novotny. Boken är underbar så hoppas på att filmen är lika så.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar