fredag 2 september 2011

"Världens snuskigaste man"



Nu har jag äntligen fått in mitt nattduksbord på mitt rum.
Köpte ju svart färg för ett tag sedan för att jag ville måla om de.
Nu är de äntligen färdigt och de blev skitsnyggt.
Såhär ser rummet ut och mitt nattduksbord så klart. ;)

Då va de fredag igen. Veckan har varit lite upp och ner faktiskt.

Min älskade farfar avled i Måndags vilket kom som en chock.
Han va gammal och blev 85 år och har levt sitt liv.
De är ledsamt när någon försvinner och dör men i pappas ögon lever han ju också vidare.
Vila i frid lilla farfar! <3

Sedan har jag hostat, haft feber och mått allmänt dålig.
Men de känns som att de börjar gå på bättringsvägen i alla fall.

Nu ligger jag och lyssnar på en favoritlåt med Kristian Antilla.
"Världens snuskigaste man"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar