tisdag 6 september 2011

"Kevlarsjäl"






Säger bara puuuh!!!!
Är helt slut nu, har gjort massor idag.
Älskar sånna här dagar då man har massa energi och får gjort en massa saker.
När jag vaknade imorse gick jag in på Ellens rum för att jag skulle montera upp en lampa. Hennes rum såg i princip ut som ett bombnedslag. Jag städade därför hennes rum och röjde ur hennes garderob. Senare åkte jag och slängde all skit på tippen.
Har tvättat hela dagen, hälsat på Jessica, handlat och grundmålat en byrå hos Linn och Björn. Nu är jag trött och ska krypa upp i soffan med senaste numret av Veckorevyn.

Funderar på att kanske åka bort några dagar, en sista minuten resa såhär på hösten är aldrig fel. :)

"Så länge hjärtat mitt slår
så minns jag dig när,
Du stack ett hål i min kevlarsjäl
Och så blev du mitt sår
och Jag blöder ihjäl.
Kom gör ett hål i min Kevlarsjäl."

Kent - Kevlarsjäl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar