fredag 23 september 2011

"Pickup truck"

Kan inte sova, har legat och läst min resedagbok en lång stund nu.
De väcker en massa härliga och jobbiga minnen.
Tänker på när jag satt på planet på väg till Australien, första dagen på resan, killarna i Griffith, Greg i Agnes water, Cool bananas (Hostel) i Agnes water, utekvällen i Melbourne som blev den bästa utekvällen i mitt liv, när vi paddlade kajak i stilla havet med delfiner och sköldpaddor, min sjösjuka på segelbåten, när vi dök i barriärrevet, när jag snorklade och såg hajen, när jag hoppade bungy jump, första gången jag åkte limo, Surfers paradise, Queenstown..

Alla människor:
Johannes, Emma, Victor Greg, Phil, Bazz, Darell, Shane, Norskarna, kanadensarna, Svenskarna, Annie, Nya zeeländarna, italienarna, fransmannen.. Ja, alla! Dom kommer jag troligtvis aldrig träffa igen!

De känns sorgligt på något vis, saknar de trots allt! När man va där saknade man allt här hemma. Nu saknar jag allt som finns där. Att man aldrig kan vara nöjd!?!



Kings of leon - Pickup truck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar