torsdag 8 september 2011

"Falla fritt"


Måste säga att rubrikerna på min blogg är titlar på låtar.
"Falla fritt" är Melissa Horns låt ifrån albumet "Säg ingenting till mig".
Texten, musiken, ALLT är så satans jävla bra i den låten.
Älskar verkligen Melissa horns texter. Musiken kan jag tycka kan vara ganska lik eller påminna om varandra men de gör ingenting för att texterna säger så mycket och de gillar jag. När man kan känna igen sig i texterna.

Men skit i de nu..
Sista minuten resa blir de ingen i nästa vecka men definitivt någon i höst.
Pappa och hans bröder håller på att flytta över till nya lokalen där Ullareds El ska öppna nytt. Nu behöver dem all den hjälp dom kan få.
Men måste säga att jag är så otroligt trött på detta skitvädret, bara regn hela tiden. Behöver absolut komma i väg om bara så i en vecka i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar