fredag 16 september 2011

"Blood, tears & gold"


Maskera och måla har denna dagen (Fredag) innehållit skulle man faktiskt kunna säga.
Gick upp ganska tidigt för att åka bort till Linn och Björn för att maskera alla lister med tejp. Sen kunde vi äntligen börja måla. Grått blev de och jag kan säga att de blev skit snyggt. Blev riktigt avis faktiskt.
Imorgon ska jag ta med henne till Gekås då tänkte jag köpa lite schyssta prylar till deras sovrum. Älskar verkligen att göra folk glada.
Vet inte varför men får liksom en kick av att göra folk glada.
Jag är ju en sådan människa som behöver mina kickar för att överleva vardagen.
Jag gillar att vara lite busig och jag behöver vara busig annars blir livet väldigt tråkigt. Ett bra exempel är när jag hoppade bungy jump i nya zeeland.
Den kicken levde jag på i en månad. En kick behöver bara vara småsaker som att överraska någon. Även sånna saker som man kanske inte borde göra gör jag ändå för att de ger mig en extra push. Jag behöver helt enkelt spänning i vardagen!

Nä, nu måste jag sova.
Har massa nya projekt och ideer som bara måste skrivas ner innan jag
glömmer bort dom.

Sov sött! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar