tisdag 15 juni 2010

Älskade student!


Min student var det absolut roligaste som jag upplevt i hela mitt liv.
Visserligen har jag bara levt i 19 år än så länge men detta var lätt det roligaste jag gjort. Tror även att det kan bli väldigt oslagbart att slå studenten.

Först var jag på champagne frukost hos Agnes. Bästa frukosten jag fått i hela mitt liv, så tack Agnes för en otroligt bra frukost.
Efter frukosten gick vi vidare mot skolan för att bli fotograferade, lyssna på en massa tal, dansa, äta mat och tårta och slutligen springa ut från skolan till Maskinens låt: Segertåget. Mpv07a som faktiskt är den bästa klassen studsade runt på scenen och var bara allmänt jävla crazy.

Sedan togs jag emot av min kära familj och några vänner.
Blev riktigt glad!

När vi sprungit ut ur skolan stack vi ner till sparbankshallen och åkte på flaket därifrån. Att åka omkring på flaket var det roligaste jag gjort i hela mitt liv och skulle vilja göra om det varje dag ungefär. Vädret på min student blev också lyckat, inte för varmt, inte för kallt allt var precis lagom förutom mitt alkoholintagande. Blev en aning mycket men jag varken kräktes eller däckade på min student så jag är nöjd. Inte ens en endaste liten minneslucka har jag. Duktigt Fanny!

När jag kom hem väntade lite folk åtminstone, fick massa bra presenter.
Jag fick en sjukt snygg klocka av mamma, presentkort på hela Väla shoppingcenter av pappa och Gunilla, Presentkort på gina av Linn, Lars winnerbäck biljett av Bullen, Handgjorda smycken av Emsan, En vas av kusinerna, en ljuslyckta av farmor och farfar, en flaska vin av Nina och Emelie och pengar av mormor.

När jag varit på mitt studentkalas skjutsade mamma in mig till stan igen och jag var med på Emmas studentkalas en liten stund sen bar det av till stan där Fjorden hade party. Kvällen blev otroligt lyckad och jag skulle vilja göra om det igen.
Är avis på de som har studenten framför er. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar