söndag 6 juni 2010

Nationaldagen!


Idag är det Sveriges nationaldag, den dag jag egentligen skulle födas på.
I stället kom jag den 7:e Juni och fyller därför 19 år imorgon.
Känns väl skönt att bli ett år äldre men att fylla 19 år är helt onödigt.
Men det är alltid lika trevligt att få presenter.
Älskar att få presenter! :)

Nu är jag äntligen färdig med ALLT i skolan och jag är jättenöjd över mina betyg.
Kunde inte bli så mycket bättre.
Nu är det bara att vänta, exakt åtta dagar kvar tills jag också står på studentflaket och sjunger "Fy fan vad vi är bra". I år är det min tur och jag kan bara inte förstå hur tiden kunde gå så fort.

I helgen har jag varit på studentkalas hos Diana, spelat årets första minigolftur, varit uppe hela natten med Tommy, träffade Martin en kortis, jobbat och framförallt solat. Nu tänkte jag sola solarium hela veckan, för att få en fin bränna till studenten.

Nu är jag tröttare än tröttast och det är dags att jobba vidare. :)
bye bye!

(Bilden är tagen på jobbet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar