torsdag 10 juni 2010

Bug run & student!


Just för tillfället sitter jag på jobbet, jag fick hoppa in och jobba för min arbetskamrat Elisabeth. Känns alltid bra att ställa upp, tjänar ju även goda pengar och det gillar jag.

Imorgon åker Ullaredsgänget till Mantorp. Vad gör man i en håla med namnet Mantorp undrar ni säkert då? Jag kan säga att jag också funderar ganska mycket på det också.
Men i morgon åker vi upp dit för att det är VW:s (Volkswagen) bilträff.
Det är då alla som gillar VW träffas och har kul genom att dricka en hel del alkohol tex. Jag kan ju säga att jag inte är ett dugg intresserad av bilar men det är alltid kul att dricka. Det är lite som en festival fast utan band.
På kvällarna har dom ett danstält då det kommer en DJ och spelar, det ser jag fram emot. Jag är hemma på Söndag igen.

Det är ju nämligen så att jag tar studenten på måndag. Det blir flera dagar med massa party. Ska bli så gaaalet kul. På Onsdag samma vecka ska jag även till Kick offen med jobbet på strandbaden i Fbg och på Torsdag blir det fest med jobbet på PP's i Ullared. Har massa kul att se fram emot. :D

Nu är det dags att jobba, ha det fint och tat' lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar