torsdag 29 juli 2010

Dålig på det här


Jo, det är ju så att jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg.
MEN det är svårt när man jobbar nästintill hela tiden känns det som.
På kvällarna orkar jag bara inte sitta vid datorn heller så får bli när jag känner för det. Imorgon ska jag jobba också sen är jag ledig en dag. :)
Vad ska man då hitta på i helgen? Antingen blir det dricka och festa loss eller ta det lugnt bara. Att bara ta det lugnt lockar mig mest faktiskt.
Jag är otroligt sugen på att göra något annorlunda, åka iväg över en kväll/natt och ta det lugnt. Kanske Göteborg? Jag är sugen på att shoppa i alla fall. :)
Behöver köpa ett par nya fina converse.

Bara att höra av sig till mig om någon annan är sugen på att dra iväg och shoppa någonstans. Hotell möjligtvis? ;)

Ikväll blir det lugnt i alla fall, är dödstrött.
Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar