torsdag 1 juli 2010

sommarjobb!


I Tisdags började jag jobba ordentligt igen och jobbar nu näst intill fem dagar i veckan, känns riktigt bra. Trivs så otroligt bra på jobbet och har så kul med mina arbetskamrater. I sommar när Lisbeth går på semester i fyra veckor blir jag högst ansvarig över allt. Är absolut en god erfarenhet för mig.
Att inte bara guida, putsa bilar och ta hand om kassan kan nog vara ganska bra.
Att fixa med leveranser, ha koll på att allt finns på jobbet och ta hand om det ekonomiska är abolut en bra erfarenhet, älskar att lära mig nya saker och anta utmaningar. Därför passar det perfekt för mig :)

Dessa tre dagarna som jag jobbat har varit skit roliga. Jag har haft något att göra hela tiden och tiden bara rinner iväg.

Nu är jag i alla fall ledig i tre dagar och då ska jag åka till stranden för att sola och bada, gå på älvseredsfestivalen och bara ha det skönt.

Ikväll blir det lugnt förmodligen om ingen annan vill hitta på något? ;)


Kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar