tisdag 20 juli 2010

Ensam!

Då var man ensam och jag gillar det inte alls.
Det är då man börja tänka på sådana saker som man inte har tid att tänka på när man gör någe. Typ som vad händer efter döden? vilka låtar som ska spelas på sin begravning.
Låter helt jävla as deppigt kanske, men jag gillar att tänka.
Det är ganska skönt att bara vara själv och tänka på sådana saker som är helt onödiga att tänka på. Sen gör man även sådana saker som man inte har tid med annars, som att blogga tex.

Nu är jag i alla fall ledig i två dagar, imorgon har jag planerat att gå upp tidigt för att städa huset sedan ska jag dra till stranden. Då ska jag äntligen ta mig ett dopp i havet. :)
Jag tänkte även ringa och boka tid hos Lasse som är ett medie.
Han kan alltså se i framtiden, jag vet faktiskt inte om jag tror på det men hade varit ganska kul om det gjorde det. Jag gör det som en kul grej för att se hur mycket som stämmer på mig som person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar