fredag 16 juli 2010

Ledighet!


Då var man äntligen ledig. Jag var ledig igår och är det även imorgon.
Rätt skönt med några dagars ledighet så att man kan vila upp sig.

Har inte skrivit i bloggen på ett tag nu, har inte riktigt haft den tiden om man säger så. Men nu är det dags att uppdatera er om vad som hänt under dessa dagarna.

Jag var på Lars Winnerbäcks konserten med Linn, Tommy, Bullen och Bernhard.
Som ni kanske minns så fick jag en biljett av Bullen i studentpresent.
Perfekta presenten måste jag säga. Jag älskar verkligen att gå på konsert.
Nu har jag två kvar att se fram emot. Kent i Göteborg och U2 i Danmark.

I helgen blir det W & W och möjligtvis kräftfestivalen, får se hur mycket som jag orkar att festa. Ska ju trots allt jobba på Söndag. Bäst att ta det lugnt kanske.

Idag har jag hunnit tvätta bilen och nu ska jag färga mitt hår lite mörkare.
Hoppas att det blir bra. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar