torsdag 16 december 2010

julbord



Idag har jag ätit julbord, fast jag inte gillar julmat.
Enda anledningen var att jag ville träffa mina underbara arbetskamrater.
I och med att museet snart lägger ner och jag och Sara åker bort så vill man träffa dom så mycket som man bara kan. De var trevligt att träffa igen. Har två arbetsdagar kvar på museet sedan är de slut med de för alltid. Känns fruktansvärt tråkigt men har en resa att se framemot och de känns ju bra.

Efter julbordet åkte jag och Sara hem till mig för att prata om både resan och annat skitsnack. Sen vid klockan tre kunde man hämta ut sin julklapp på Gekås. Varje år får man som anställd på Gekås en julklapp. Detta året fick vi mat. julskinka, massvis med korv, prinskorv, chocklad och lite annat.
Har haft en riktigt bra dag, tack alla som gjorde den så bra.

You are amazing just the way you are!

26 dagar kvar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar