onsdag 15 december 2010

ny tatuering?





Är super sugen på en ny tatuering.
Min plan är att göra en tatuering när jag kommer till Australien som ett minne.
Tanken är väl att jag egentligen skulle vilja göra en i Australien, en i
nya zeeland och en i Thailand men de kostar ju en del.
Svalan, stjärnan och mitt namn har jag in tatuerat och nu är jag sugen på att tatuera in en nyckel på möjligtvis underarmen. Jag vill även tatuera in "Tack vare er andas jag på nytt" på ryggen och skriva de på ett annat språk.

Bilden på nyckeln är en sådan sorts tatuering jag skulle kunna tänka mig fast i ett lite enklare stuk.
Ska nog försöka fixa så jag får gjort åtminstone en ny tatuering när jag åker iväg.

27 dagar kvar!! :D

http://www.youtube.com/watch?v=8BoM9zCOlDk&translated=1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar