söndag 5 december 2010

närmare och närmare..




För varje dag som går så blir det bara närmare och närmare tills jag åker till Australien med Sara. Kommer sakna min underbara systrar så otroligt mycket så kan inte ens beskriva hur mycket. Därför lägger jag även upp två bilder på dom i detta inlägg för att visa hur fina och älskvärda dom är.
Igår hade jag, Linn och Ellen lite mys hemma och va även och hälsade på mamma och Inge. I Fredags va jag på festa hos Linn och Björn och ja jag hade riktigt roligt.
Helgen har varit väldigt bra!

Funderar även på en sak att livet har sina konstiga vändningar.
Vissa saker är bra och vissa saker kan vara riktigt jobbiga.
När man har en jobbig period i sitt liv är de oftast svårt att tänka positivt. För fyra år sedan hade jag en jobbigare tid i mitt liv och jag kunde absolut inte tänka positivt. Jag isolerade mig och tänkte bara på de dåliga.
Just nu befinner jag mig i en lite jobbigare period än vanligt och jag försöker att tänka positivt hela tiden trots att de är jobbigt men allt blir så mycket lättare då.
Allt löser sig trots allt! :)

37 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar