onsdag 24 november 2010

julklappar

Idag har jag börjat inhandla julklappar.
Älskar att handla alla julklappar och ge bort dom.
Det är det enda som är bra med julen, annars kan jag tycka de är ganska jobbigt och rätt tråkigt. Jag gillar inte maten, tycker alla julsaker är förbannat fula, de är bara jobbigt nu när man har skilda föräldrar då man får flänga runt överallt, tänker även på de som får sitta själva eller de som inte får några presenter, kan bli lite lack när de finns människor som inte har råd att köpa presenter eller att man får några. Fan vad människor är giriga ändå!
Men jag är en person som älskar att överraska och göra andra människor glada.
Så jag lägger ut en del pengar på julklapparna men de är det helt klart värt.
Tänkte även att jag får lägga ut lite extra på familjen i år då jag inte kommer att kunna vara med att fira deras födelsedagar, tråkigt men sant.


48 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar