måndag 22 november 2010

Gubben i lådan


Har blivit kär i låten "Gubben i lådan" Daniel Adams-ray är det som har gjort denna underbara låt, blir så otroligt glad av den låten. Lyssna på den om ni inte gjort de.
Har gjort en ny spellista som heter "Vackraste spellistan i världen".
http://open.spotify.com/user/fanfanfanny/playlist/3EhbXzKmTp4wsGWoXqKbbG
Där har ni som gillar BRA musik! :)

Idag har jag vaccinerat mig, tre sprutor.
En mot hepatit, en för polo och en stelkramp. Det gick bra trots att jag är livrädd för sprutor. ;)

Idag är det även 50 dagar kvar tills jag åker. Längtar så himla mycket nu!

Helgen var föresten oförskämt bra, först en nykter fredag hemma hos Jerry och de andra och sedan en riktig party kväll hos Linn med massa härliga människor. :D

I helgen ska jag antingen på tjejfest och sedan ut på krogen eller så blir det fest hos Martin i fbg och sedan ut på krogen. Vet inte riktigt hur jag ska välja? :S

" jag tog en kula för dig och fick en smula tillbaks "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar