tisdag 2 november 2010

Gekås personalfest


Tjoho.. Gekås personalfest närmar sig med stormsteg. På lördag ska vi släppa loss vill jag lova. Först förfest hos Elisabet och sedan är det vidare till Grand i Falkenberg där själva festen kommer att hållas.
Det stora problemet är att jag inte vet vad jag ska ha på mig ännu? :S
Jag behöver nya skor, nya kläder, smycken.. ALLT ska vara nytt inför utgången.

Föresten så måste jag bara säga som tjej att jag och tror nog att de flesta kan hålla med om att det är otroligt jobbigt när killar är för på. Varför måste de vara så jävla bråttom alltid? jag har ingen brådska ju. hmm.. blir väldigt fundersam på detta.

Föresten.. största händelsen idag. Det var en man som kallade mig tant idag? OMG!!!!
Va fan?!? är inte jag en tjej eller möjligtvis kvinna. 20 år och tant? hmmm.. känns ju sådär alltså.

Imorgon blir det en jobbig dag på jobbet först guida en grupp från Svenska invandrarföreningen, YES!! haha.. efter det ska jag in på dekorationsavdelningen inne på gekås och umgås med Roland och de andra eller jag ska rättare sagt skriva ut alla texter till museet och sedan plasta in alla texter. Hoppas på att dagen kommer att gå fort bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar