tisdag 9 november 2010

Ny dator!


Sådär! Nu har jag äntligen skaffat mig en ny laptop.
Behövde verkligen en ny nu när jag ska ut och resa. ;)
Har fått gjort massor med saker idag som att köpt dator, lämnat in mobilen på lagning, ringt och fått tid till vaccination (5 sprutor totalt), ringt tandläkaren och skickat iväg ett mail angående mitt visum. Börjar bli lite smått oroad ang. det där. Men har i alla fall varit duktig och ringt en massa samtal.

Har även skaffat skype nu också så att jag ska kunna cama och prata med folket här hemma när jag är borta. Känns väldigt bra att ha fått fixat de också.
Fanny.svensson heter jag där i alla fall! :)

Föresten så måste jag ju berätta lite om hur gekås festen va.
Först jobbade jag hela dagen och jag och Sara bytte om och fixade i ordning oss på jobbet och åkte direkt in till stan. Förfest hos Elisabeth med en massa härliga tjejer, vidare till Grand som var super roligt, vidare hem till Ullared och spenderade halva kvällen på PP's i Ullared där Johan Örjansson spelade och tillsist efterfest hos Björn och Linn. Hade den bästa kvällen på väldigt länge måste jag säga.

(Bild på nya datorn)

God natt alla härliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar