måndag 1 november 2010

Nybakta pizzabullar och iskall mjölk


Jag och Ellen har haft en riktigt mysig dag.
Ellen är en av dom som jag kommer sakna otroligt mycket när jag åker.
Så nu vill jag verkligen spendera så mycket tid jag bara kan med de som jag kommer sakna. Ellen har sin första höstlovsdag i dag och jag va ledig från jobbet och då tänkte jag hitta på något kul med Ellen. Varför inte baka lite pizzabullar?
Resultatet blev kanon och det viktigaste av allt är att man har kul under tiden och det hade vi verkligen. Nu ska vi sätta på någon bra film så att vi kan fortsätta med vår mysdag.

Halv fyra ska jag även boka tid hos läkaren, det är något som inte står rätt till med min mage. Nedre delen av min mage, där man kan känna sin mensvärk har jag djävulskt ont. Började googla omkring på nätet och läste att det möjligtvis kan vara äggledar infektion. Det kan bla. leda till operation, händer detta så dör jag (jag som är livrädd för sjukhus).
Hoppas hoppas att det bara är något tillfälligt och helt ofarligt.

Ha det fint! så uppdaterar jag mer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar