måndag 22 november 2010

yrkestest



Hittade ett yrkestest att göra på webben och självklart ville jag testa och se vad för yrke som passade mig. De yrke som passade mig vad psykolog. :D
Det är ett yrke som jag absolut skulle vilja jobba med för att jag älskar att jobba med människor, att hjälpa andra och lyssnar gärna på andras problem.

Såhär stod det:

DU är en psykolog!
Du är god, du är bra med människor, väldigt tålmodig, osjälvisk och full av kärlek.
Även om du är kungen på att förstå och förklara andras känslor, så får du ofta problem med dina egna. Då önskar du att de fanns en till dig att prata med. Någon som var minst lika bra på att lyssna och förstå. Någon sådan finns kanske inte.

Testa dig här om du vill se vad för yrke som passar dig:
http://www.jobbafrisk.se/yrkestestet.php

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar