torsdag 11 november 2010

Bon!










Idag när jag skulle gå ut och hämta posten blev jag väldigt glad. Kanske ända gången som man blir glad över någon post. Annars är de bara en massa tråkig reklam och räkningar. Men idag fick jag min tidning "Bon" som jag börjat prenumerera på.
Det är en tidning som innehåller allt: Mode, musik, film, konst, design, litteratur och politik. De ger plats till Sveriges bästa skribenter, stylister, fotografer, formgivare och illustratörer. Det är något som man märker av, bilderna, kläderna, illustrationerna och texterna är helt enastående. Så alla ni som har något intresse av något av ovanstående borde börja prenumerera på denna fantastiska tidning. Billig och snygg att ha framme på bordet. En sådan tidning skulle jag vilja jobba på en vacker dag. Vill kunna inspirera unga som gamla och känna att man tillför något bra.

Nu ska jag laga mat och ikväll blir det kyckling med ädelostsås. :D

"Det verkar så enkelt vännen, ändå är de så obeskrivligt svårt."
Kent - M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar