fredag 19 november 2010

jobbar..


Sitter på jobbet och har tråkigt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på att göra.
De har varit 23 personer här på hela dagen så har inte haft mycket att göra precis.

men händer i mitt liv nu då?
Jag funderar ungefär 90 % av min tid på min framtida resa.
Idag är det exakt 53 dagar kvar och vill åka nu men samtidigt inte.
Vill lämna kylan och komma till värmen, jag vill inte lämna mina vänner men vill samtidigt hitta en massa nya. Börjar bli lite små nervös inför resan om jag ska vara ärlig. Men vad har jag att vara nervös över egentligen? ;)

På måndag ska jag "äntligen" vaccineras, fem sprutor totalt.
Jag som är totalt jävla livrädd för sprutor kommer inte att gilla den dagen.

Och ikväll firas min pappa som fyller 49 år idag och de blir förmodligen ett redigt kalas. Imorgon hoppas jag på riktigt mycke fest och de kommer de att bli.
Har ju varit alkoholfri i över en vecka nu så kommer bli en kanon helg. :)

Hoppas ni andra får en fin helg!

(bilden är från Nya Zeeland)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar