onsdag 29 december 2010

papper och en jävla massa papper

börjar tröttna på alla dessa papper som måste läsas och kopieras inför resan.
Visum ska kopieras, kontoutdrag ska kopieras, leg. ska kopieras, betyg ska kopieras, cv ska kopieras, flygbiljetter ska kopieras, pass ska kopieras.. suck ni anar nog inte hur mycket papper som ska kopieras och hur mycket de är som ska packas.
Efter nyår tänker jag ta tag i allt som har med resan att göra. Alltså jag ska börja packa och färdigställa allt som ska färdigställas.
Det kommer inte bli helt enkelt att packa vill jag lova.
Jag har problem när jag packar inför en helg.
Nu ska jag vara borta i 10 månader om inte mer? hur ska jag kunna packa inför de, 20 kg? jag hade velat att man lade på en nolla så man kunde få packa ner betydligt mycket mer. Alla bara skrattar och tycker jag är rolig, tur att jag roar någon i alla fall. ;)

Nu är de åtminstone bestämt att jag och Sara ska åka upp till Stockholm Måndagen den 10 Januari och sover hos en i Stockholm. Alltså blir de en dag mindre som jag tillbringar i Ullared. Hoppas att man får sagt hejdå ordentligt till alla mina underbara människor här.

13 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar