fredag 7 januari 2011

2+1 = 3

ligger i sängen och vaknade tidigt som vanligt, har sovit ganska dåligt de senaste veckorna.
Sömntabletter finns ju säger en del men neej tack de är inget för mig!
Titeln på dagens blogginlägg heter (som ni själva kan läsa) 2+1=3..
De betyder att jag har två dagar kvar att tillbringa i ullared innan jag åker och en dag kvar som jag och sara
tillbringar i stockholm på södermalm i en lägenhet. Detta betyder att jag har 3 hela dagar kvar i sverige.
På tisdag lyfter flyget runt 14 tiden och då kommer jag inte att gå på svenskmark på 10 månader.
Ni anar inte hur roligt jag kommer att ha. Första kvällen sover vi på ett hostel dagen efter är de möten
som tex. Infomöten och bankmöten efter de är det dags att ge sig ut i sydney och börja leta lägenhet och sedan
så småning om även jobb. Spännande!

Jag ska försöka blogga så ofta de går så att ni svenskar kan följa min resa under 2011..
Nu ska jag se till att göra något vettigt utav denna lördagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar