tisdag 4 januari 2011

på högsta volym..

i mina hörlurar spelas en av matchbox 20 :s bästa låtar.. "hand me down"..
Jag ligger här i min säng i mitt barndomsrum och massvis med minnen finns i detta rummet.
Gammla vänner, nya vänner, gammla pojkvänner och allt kul man haft här.
Nu åker jag i stället och lämar alla dessa minnen kvar och skaffar nya minnen och erfarenheter.
Jag blir 20 år i år och kan inte stampa omkring på samma ställe hela mitt liv, behöver vidga mina vyer och bli
en ny stark människa och förstå och hitta vem jag egentligen är och vad jag vill göra med mitt liv.
Förhoppningsvis så lever jag åtminstone 50 år till och då vill jag göra de jag tycker är kul och leva livet nu när jag kan.

Jag sa tidigare att jag måste göra denna resan, de är inte alls ett måste utan jag valde att göra de här.
Måste är de värsta ordet jag vet och från om med i år kommer de ordet försvinna mer och mer.
För de är nämligen så att de inte finns några måsten här i livet, inte sant?
Man väljer när man tycker att saker känns lämpliga.
Tänk på de!

Fick ett superfint halsband utav linn idag.
En tunn silverkedja med en ängel och hjärta berlock.
Älskar dig mest linn!

Matchbox twenty - hand me down

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar