torsdag 6 januari 2011

Nu är de nära..



Äntligen har jag fått i ordning på alla packning och har börjat packa ner allt inför resan.
Fick byta väska för den jag tänkte mig från första början va på tok för stor.
Alla papper är kopierade vilket också känns väldigt skönt.
På måndag klockan 06:00 åker jag från Ullared och hämtar upp Sara senare.
Det är alltså tre hela dagar kvar innan jag åker.
Imorgon är de tjejkväll med Linn och Emsan, ska även äta lunch hos mormor för att sedan säga hejdå. På lördag ska jag säga hejdå till farmor och farfar efter de blir de avskedsmiddag hos mamma. På Söndag är de avskedsmiddag hos pappa. Har en del att göra innan jag åker trots allt. Tänk att jag snart är Sydney. :D

Halsbandet på bilden är de halsband som jag fick av Linn i present och även min fullproppade resväska. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar