söndag 2 januari 2011

nytt år och nya tag


jag vet att jag startade denna bloggen i början av 2010 och jag tror att detta året har varit ett utav de bästa. jI början av 2010 ett riktigt skit år men de blev lite upp och nedgångar men för första gången på väldigt länge började de kännas att allt ordnar sig och nu känns de bättre än aldrig någonsin tidigare känns för att 2011 börjar med en lång resa. Idag är de 8 dagar kvar och jag har äntligen börjat packa. Hursom helst så fick jag säga vi ses snart igen till bullen på nyårsafton. I och med att han åker till phuket imorgon så fick vi säga hejdå vi ses till hösten igen. De va tungt men kan inte föreställa mig hur tungt de blir att säga hejdå till min familj som jag inte får träffa på flera månader. nu är jag trött och ska drömma om resan. Bilden visar hur jag såg ut på nyårsafton. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar