tisdag 18 maj 2010

10 dagar kvar!!!



Imorgon är det tio skoldagar kvar tills jag tar studenten. Känns helt sjukt konstigt att jag snart tar studenten. Det är även 20 dagar kvar tills jag fyller 19 år.
Helt onödig ålder, hade hellre fyllt 20 år men man kan ju alltid fira sin födelsedag ändå. :)

Idag har jag hunnit med att göra en del.
Jag har tvättat bilen, städat bilen invändigt, ätit mjukglass med Linn och Björn, städat övervåningen, städat mitt rum, varit i pappas skog med Linn och Sally för att gå en promenad och tvättat. Är jag inte ganska bra ändå? ;)

Martin skickade precis något fint till mig på msn som jag inte har någon aning om vad det är och han vägrar att säga vad det är för något också.
Men vet att det handlar om Coldplay. Kommer säkerligen dö när jag få veta vad det är.
Mitt internet är för segt för det här.
Berättar senare vad det var för något som jag fått.

Nu ska jag laga lite mat (Lasagne), ska bli gott.

Skriver mer senare!
Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar