tisdag 11 maj 2010

Studentklänning = inköpt


Sådär ja, nu är studentklänningen äntligen inköpt.
Hittade den på H&M när jag och Emma var nere i stan på våran håltimme.
På torsdag när jag och Linn ska till Väla ska jag köpa skor, väska och smink till studenten också. Hoppas att jag hittar allt som jag söker.

Kom i alla fall precis hem från skolan och idag ska jag absolut inte göra någonting.
Möjligtvis plugga, mina restuppgifter försvinner och har kanppt någonting att plugga på längre. Fatta så himla underbart! :D

Jag och Emma kom även på den briljanta iden om att tälta under vecka 23 och dricka oss glada. :D Det vore absolut någonting kul!

Nu ska jag göra ingenting!
(Mina pengar på mobilen är slut och kommer nog inte att fylla på den på ett tag)
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar