söndag 9 maj 2010

Sebastian


Kom precis hem ifrån Varberg! Jag, mamma och Ellen åkte in till Vbg för att kolla in den nya svenska filmen "Sebbe". Otroligt tragisk film. Vet liksom inte vad jag ska säga om den. Den var inte jättedålig men verkligen inte jättebra.
Var i alla fall mysigt att åka på bio med mamma och Ellen. :)

Då har jag ännu en nya vecka framför mig.
Denna veckan blir det bara tre skoldagar, vilket känns riktigt bra.
På fredag blir det jippodag vilket betyder att jag måste fixa dricka och silvertejp.
Jag ska jobba på Lördag och Söndag.
På torsdag ska jag till Väla och köpa studentklänningen, skorna, väskan.. Ja allt som behövs till studenten. Är kanske även dags att börja planera inför studenten.
Kommer bli en bra vecka tror jag.

Helgen har varit bra. Fredagen blev lite dricka iaf.. fira att Pa:t va inlämnat och sånt där. Igår tog jag det bara lugnt med Tonmmy. Var även på konfirmation igår, sjukt tråkigt men träffade Diana en stund vilket var väldigt roligt. Alltid lika kul att träffa Diana. :)

puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar