fredag 7 maj 2010

Världens snuskigaste man..


Har hittat en ny favoritlåt "Världens snuskigaste man" med Kristian Anttila.
Så jävla skön låt, han kan verkligen göra sån där "Fanny musik". Alltid lika bra. :)

Idag har jag lämnat in mitt PA och jag är nöjd. Fick sitta igår kväll men min käraste vän, Tommy. Han fick alltså hjälpa mig och jag hade fan inte klarat det utan honom.
Så sjukt trött jag va på mitt PA igår kväll. Tänkte nästan spytt över hela boken men sen kom jag ju på att det vore kanske synd att förstöra det.
Ett stort tack till Tommy iaf!

Gjorde även mitt sista nationella prov på gymnasiet. Känns för jävla skönt!
Detta borde definitivt firas. Så vad händer ikväll?
Hör av er till mig, jag är öppen för förslag.

Imorgon ska jag på konfirmation, hatar kyrkan men får massa gott att äta efteråt. :D
Måste vara lite positiv ju.

Nu ska jag nog fixa lite mat! (Linnsan börjar bli kinkig) ;S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar