tisdag 4 maj 2010

Hard times come, let them be.


Idag är det Tisdag, det betyder att det är tre dagar kvar sen ska projektarbetet vara inlämnat. Jag och Olivia var nere i stan på vår matrast idag. Vi gick bla. till Panduro för att köpa ett decopage lack. Började måla framsidan och baksidan (bilden), resultatet blev faktiskt riktigt jävla snyggt. Ni kan ju förstå hur lång tid det tog för mig att göra det här. Att bara klistra på alla små tidningsklipp tog mig fyra timmar. Riktigt tråkigt men det va det helt klart värt.

Idag hade vi det muntliga nationella provet i engelska B.
Det gick riktigt bra och fick ett MVG- Sjukt glad blev jag. Tack som fan Tete, du gjorde min dag.
Fick även ett sms av min Chef och sa att jag inte behövde jobba på Torsdag vilket är väldigt bra. Då blir det skolan i stället så kan jag jobba i In design hela dagen för att slutföra mitt PA.
Fan vad mycket tjat om det där jävla PA:t. Skit i det nu!

Imorgon är det i alla fall upp tidigt för att åka till skolan och befinna sig där mellan 08:10 - 15:00 (tror jag). Man vet aldrig med Jens.

Hittade även en gammal låt som jag inte lyssnat på galet länge.
Ainbusk - fält av guld
Jag, Emma och Madde sjöng den i kyrkan på vår skolavslutning i nian. Längtar tillbaks som fan när jag hör låten. Sök på spotify så finns den där. :)

har även haft en väldigt mysig kväll måste jag säga, gillar att mysa! :D

Men nu är det dags att göra något annat, kanske sova.
Pusss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar