måndag 3 maj 2010

Sun will shine for you 'Cause I adore you...


Idag har det varit en sådan där dag som varit helt ok.
Vaknade upp på gott humör på grund av att jag såg det fina vädret som väntade på mig utanför. När jag kom till skolan möttes jag av en Lisa och en Philip, alltid lika trevligt att träffa de snygga människorna.
Vi satte oss i datorsalen och hade religon, jag kollade adela för att kolla upp hur många rest uppgifter jag hade. Då blev jag genast väldigt glad över att ha haft IG i religion för att jag inte lämnat in alla uppgifter till att gå till ett VG. Grattis till mig! ;)

Idag har jag även hittat en bil som jag är lite intresserad av, en svart golf.
Pappa ringde i alla fall på bilen och det var tydligen många som var intresserade av den så är väl bäst att inte hoppas för mycket. Men kanske kanske har jag äntligen en egen bil! :D

Längtar ihjäl mig till V.23 då är det nämligen så att jag kommer att vara ledig hela veckan om jag inte har några rest uppgifter kvar och det ska jag se till att jag inte har. Den veckan fyller jag även 19 år så då ska det firas trots att jag fyller år på en måndag. Längtar såklart tills den 14 juni också, för då tar jag äntligen studenten.

Tänkte även rekommendera Johnossis nya album "Mavericks".
Dead end och What's the point är helt klart mina favoriter.

Imorgon väntar nya även äventyr för Fanny, ska SHOPPA imorgon. Men inte riktigt vad som helst utan ska shoppa loss på Martin shopen i Ullared. ;D

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar