torsdag 27 maj 2010

Sommar!


Känns som att det var ett tag sedan som jag skrev i bloggen nu.
Men har massor att göra i skolan, det sista.
Nästan alla lektioner avslutas denna veckan, därför är det skönt att ha lämnat in alla rest uppgifter. Idag har jag gjort tre rest uppgifter.
Imorgon ska jag avsluta samhälles kursen med en opponering och jag ska även göra mitt psykologi prov. Sen är jag näst intill färdig med allt skolarbete.
Kommer kännas skönt i morgon kväll. :)

Nu är det även sommar vilket betyder att jag och Martin snart ska se Kent.
Jag hade även tänkt att beställa biljetter till Lars Winnerbäck i sommar då även Melissa Horn och Dundertåget ska vara med på turnen. Kan inte bli så mycket bättre.
Måste bara hitta någon rolig och trevlig själ som man kan åka dit med.
Får jag tag i biljetter ska jag se Lars winnerbäck den 11/7 och Kent ska jag se i Gbg den 7/8. Längtar ihjäl mig!

Idag har jag varit ledig och pluggat järnet, var i Älvsered med mamma och Linn hos mormor och va ute och gick en sväng i morse. Har varit en helt ok dag ändå. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar