söndag 2 maj 2010

Jobbar & står i


Idag är jag på jobbet och jobbar igen. Är även själv denna dagen också men det är ganska skönt ibland. Då får man mycket gjort.
Har hunnit med att göra en PLU lista, en bokningslista och skrivit om bilen Chevrolet Camaro. Jobbade även lite på mitt PA. :)

Helgen har varit väldigt lugn kanske för att förra helgen var extremt intensiv. Festade ganska hårt då eller var åtminstone ganska bakis. :P

Mitt PA är snart färdigt vilket känns otroligt skönt.
Jag valde att skriva om mitt liv när mamma och pappa skildes.
Allt för att visa för folk hur jobbigt det faktiskt är. Jag gjorde även detta PA för att hjälpa andra barn och ungdomar som går igenom en jobbig period i sitt liv.
Hur man ska gå till väga för att få hjälp eller liknande.
Därför skrev jag tips, intervjuer med folk som gått igenom skilsmässor m,m.
Tror resultatet kan bli väldigt bra. Hoppas även att jag får ett bra betyg för mitt PA. Måste fixa ett decoupage lack som jag ska använda till min bok, viktigt.

Just nu är jag på otroligt dåligt humör. Kan bli ganska lätt irriterad när jag inte ätit på hela dagen. Känns ju sådär att komma hem efter en arbetsdag och börja laga mat. Det är nämnligen så att det är jag som lagar maten hemma hos pappa. Tyvärr så jobbar mamma nästan alltid kväll och det blir nästan aldrig att man äter kvällsmat hemma hos henne. Jag har därför bestämt mig för att skaffa en kille som kan laga mat. ;) haha!

Nu ska jag snart stänga, ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar