måndag 24 maj 2010

Band of horses


Jag älskar verkligen bandet "Band of horses" och deras nya platta är faktiskt lysande.
Exakt i min smak. Den ska absolut inköpas!
Ett gott tips till alla Indierock älskare.
Min nya favorit låt är "On my way back home", den är skön.

Imorgon får jag äntligen min lön. Har varit pank ett bra tag nu.
Så dom här pengarna behöver jag absolut.
Tänkte börja spara ihop pengar nu också, till hösten eller till våren hade det varit skönt att resa lite. Man kan ju inte bara jobba.

Håller även på med min psykologi läxa.
Läxan är faktiskt otroligt rolig, man ska ta reda på vem man själva är. Hur man har formats och av vad man formats som den man är idag.
Riktigt intressant! :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på Band of horses nya skiva och skriva klart psykologi läxan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar