söndag 16 maj 2010

BIL!

Har inte skrivit i min blogg på ett tag nu faktiskt.
Ni som inte vet så fick jag en bil av pappa i Onsdags,en golf 4:a.
Det var så galet sjukt för han grund lurade mig verkligen.
Jag stod i duschen och pappa ringde mig och sa till mig att jag skulle snabba mig ner till gekås parkering för där fanns en bil till salu.
Jag skyndade mig snabbt ner till parkeringen där det bara stod ett fåtal bilar.
Jag hittade pappa och på bilen stod det "till salu, 90.00 och något mobil nummer".
Jag trodde verkligen att den var till salu. Men till slut klämde pappsen ur sig det och sa att det var min bil. Jag blev helt till mig och började storgråta.
Min pappa är fan bäst!

I helgen har jag umgåtts med Tommy , varit nykter på fegenfesten på grund av att jag skulle vara fyllechaffis. Va väl lite sådär, men måste ju ställa upp för sina vänner ibland också. Har även jobbat lördag och söndag... lite små jobbigt att jobba när man är så trött.

Nu ska jag göra ingenting antar jag!
Ha det fint älskade bloggläsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar