torsdag 29 april 2010

ÅNGEST!


Åkte in till skolan och var helt sjukt trött för att göra det nationella provet i eng b. Jag åkte hem vid klockan tio igen. Sååå sjukt onödigt att gå upp så tidigt för att skriva ett cv som man skrivit färdigt på mindre än en timme.
Men nu är det gjort iaf. Endast två natonella prov kvar nu, känns bra.

När jag kom hem lade jag mig på soffan en stund och vaknade upp fyra timmar senare.
Sånt får jag sån extrem ångest över. Jag som skulle jobba med mitt PA.
Får sitta med detta ikväll i stället.
Tänkte även passa på att färga håret igen, va ett tag sedan som jag gjorde det.
Det blir bara mörkare så blir inte direkt någon större förändring.

Imorgon är det valborg och jag är sjukt partysugen men har inget att dricka.
Men man kanske skulle fjeska med någon som kan köpa ut åt en på systemet. ;)
Har blivit helt kär i låten stereo love med Edward Maya & Vika Jigulina.
En riktig partylåt. Älvsered på valborg är alltid roligt, bör kollas upp.

Har även lite tråkiga nyheter och det är att både farmor och farfar har blivit dåliga. Men sånt är livet, alla blir gamla och dör. Borde nog vänja mig vid det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar