tisdag 6 april 2010

Biomys!


Just nu sitter jag vid datorn och lyssnar på hög musik och sminkar mig.
Jag gör mig i ordning inför en biokväll. Vi ska se filmen Precious så jag hoppas verkligen att den är lika bra som jag hört att den ska vara. Innan bion blir det middag inne i stan.

Idag har jag varit ute med Linns lilla vovve Sally. Tyckte hon skulle få springa av sig ordentligt och de gillade hon. Härligt att gå en långpromenad och tänka lite också. Så det gjorde gott för mig också. :)

Har även fixat och donat lite här hemma med tvätt och sånna tråkiga saker.
Skrev lite på mitt projektarbete också. Hade möte med min mentor, Ted innan lovet. Han gör nästan bara saker och ting jobbigare. Fick helt plötsligt massor av nya ideer och uppgifter som han tyckte att jag skulle göra.
Men han är väldigt bra som mentor, man får verkligen den hjälpen man behöver och mer där till kanske.

Imorgon tänkte jag ta med Ellen på någon rolig utflykt kankse till Lager 157 i Gällstad. Får se vad hon tycker om det. Jag tycker att det låter som en lysande ide. :)

Nu måste jag gå!
Rappoterar om filmen va sevärd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar