måndag 12 april 2010

sjuklingen?




Hmm.. då va man typ sjuk igen. Eller ja, känner mig riktigt sjuk.
Har ont i huvudet, nacken, ryggen och halsen, känner mig väldigt konstig.
Lite små jobbigt, men i morgon blir det skolan igen.
Börjar klockan tio på grund av att vi har fått kompledigt från Projekt och företagande lektionen. Lite längre sovmorgon då. Det gillar jag!

Idag har jag bara suttit ute i solen med min laptop i högsta hugg och skrivit på pa -rapporten. Jag är nästintill helt färdig med den nu. Skönt att slippa sitta med den i sista minuten. Nu är det bara att försöka få färdigt PA- arbetet också. Skönt att slippa det sen.

Va inne på Gekås en stund igår innan det stängde och hittade en ny kavaj (200 kr) och en tunika (120 kr). Galet billigt och riktigt fint faktiskt. Blev riktigt nöjd över mina nya inköp.

Inte för att G är det bästa betyget men det är jävligt duktigt att bli godkänd på ett prov som man inte pluggat ett skit på och det lyckades jag med. Historia provet blev godkänt trots allt. Slipper att göra omprov, Tjoho! :D

NU hade jag tänkt att kolla färdigt på Roast på Berns innan jag går och lägger mig!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar