tisdag 13 april 2010

Mitt piano


Idag fick jag Mitt piano's första album på posten. Beställer nästintill en ny platta varje månad. Jag älskar att köpa skivor. Det är nästan roligare att köpa skivor än att köpa kläder. Eller det är faktiskt lika roligt.
Jo, men när jag satte på skivan så hörde jag mina favoritlåtar med Mitt piano:
Du säger ingenting det säger allt, Filter & små små steg.
Har även hittat en ny låt som verkligen är skit bra, låt det ta tid.
Men sen tycker jag att de mesta låtarna är rätt tråkiga.
Mitt piano's första album får 3/5.

Pratade med Norden om att åka till Visby en vecka innan studenten.
Lisa och Emil får också hänga med och det hoppas jag verkligen att dom gör.
Har hittat en superfin stuga som man kan hyra, skitbilligt.
Direkt efter hemkomsten från Visby är det Bug run som gäller och när jag kommer hem från bug run är det studenten som gäller. Kommer bli awesome! :D

Nu ska jag ut i solen och tvätta syrrans bil för den ser fan förjävlig ut.
Nått måste man ju göra + att vädret är helt underbart! :D

"Du tar ju bara små små steg, det händer ingenting det där, du måste våga chansa mer, våga se vart det bär" - små små steg.. [Mitt piano]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar