tisdag 27 april 2010

Tiden läkare alla sår..


Är så tveksam på allt just nu vilket stör mig ganska så ordentligt.
Här har man gått och väntat hur länge som helst men jag är bara väldigt osäker.
Tiden läker alla sår och det stämmer verkligen. Men det är bara att sluta att tänka och fundera så vet jag. <3

Idag försov jag mig till skolan och bestämde mig för att strunta i att åka in. Orka åka in för en lektion. Så jag jobbade på historian och engelskan här hemma.

Sista veckan innan studenten ska jag ta ledigt och det verkar inte bli någon roadtrip. Så ni som möjligtvis är lediga under denna veckan kanske har lust att åka iväg någonstans med mig. Vart som helst! hyra stuga på Gotland eller varför inte åka över till Danmark? Hade varit otroligt mys!

Förövrigt är det faktiskt valborg på fredag, vad ska man hitta på? något förslag?

Nä, nu får snart Linn ett frispel på mig på grund av att jag inte lagat mat än. Klockan är ju faktiskt 19:00 och jag är inte ens hungrig. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar